Офіційний сайт Петрівської сільської ради

Петрівська
сільська рада
Офіційний сайт
Петрівської сільської ради
  • Новини
  • Про зміни в наданні субсидій

Про зміни в наданні субсидій

Порядок оформлення документів для призначення субсидії 1. Заповнювати всі графи в заяві та декларації (номер мобільного телефону виключно заявника, обов’язково вказувати номери особових рахунків, обов’язково зазначати сімейні стани всіх) 2. В заяві вказувати вид субсидії, за призначенням якої звертається заявник, з якого часу призначати субсидію (в разі звернення протягом двох місяців з початку опалювального/неопалювального сезону), причину звернення на розгляд комісії (маленькі додаткові заяви, зразки яких надсилались раніше, можна не писати), підкреслювати «розглядати/не розглядати комісією». Якщо звернення на розгляд комісії стосується врахування доходів, заявник пише окрему заяву із роз’ясненням ситуації. До заяви додавати копії паспортів та кодів (якщо не додавалися раніше або відбулися зміни). 3. В акті обстеження матеріально-побутових умов сім’ї заповнювати всі пункти (можна пропустити пункти про наявність житлового приміщення та земельної ділянки), та як висновок обов’язково зазначати причину звернення на комісію (наприклад: Заявник непрацюючий пенсіонер, проживає разом з дружиною, пенсіонером, інвалідом 2 групи. Додаткових джерел доходів, крім пенсії не мають. За адресою зареєстровані, але не проживають, син та дочка. Площа будинку складає 85 кв.м. Сім’я потребує призначення субсидії на фактично проживаючих осіб та понаднормову плошую.) 4. Порядок документів: Комісійна справа: Акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї Заява Декларація Довідка про склад сім’ї Довідки з комунальних служб Документи, що стосуються звернення на комісію (акти обстежень, довідки з місць фактичного проживання, заява-пояснення про відсутність доходів,довідки з лікарні, договори оренди і т.п.) Всі інші документи, які додаються до заяви Некомісійна справа: Заява Декларація Довідка про склад сім’ї Довідки з комунальних служб Всі інші документи, які додаються до заяви 5. Заява реєструється в місяць її написання (якщо заявник написав заяву у лютому, а зареєстрована вона у березні, призначення субсидії буде з березня, тобто місяця реєстрації). (Подавати повний пакет документів, з боргами оформляти лише у крайньому випадку!) 6. Термін донесення документів до заяви – місяць з дати реєстрації. У разі ненадання всіх необхідних документів – відмова. 7. При зверненні за призначення субсидії на фактично проживаючих осіб заявники мають надати довідки/акти про те, що особи не проживють за місцем реєстрації, та довідки/акти з місця проживання цих осіб, в тому числі довідки з роботи, навчання і т.п. 8. Всі довідки дійсні місяць з дати видачі. 9. Брати квитанції про сплату рахунку за електроенергію та газопостачання з відміткою про сплату за місяць перед зверненням на субсидію. 10. Довідки з навчання надавати на кожного навчального року, в довідці має бути зазначено термін навчання, форма навчання, інформація про стипендію. 11. Фізичні особи-підприємці мають надавати копію витяга про систему оподаткування та групу податку (оскільки маємо багато неспівпадінь з даними ДФС) (Додатково: у разі відсутності інформації про сплату ЄСВ при звірці даних з ПФ, заявнику необхідно буде надати підтверджуючу інформацію з ДФС). 12. В разі зверненя особи, у якої є діюча субсидія, обов’язково повідомляти відділ призначення для припинення діючої субсидії. Кабінет Міністрів України 27 грудня 2018 року схвалив Постанову про надання житлових субсидій населенню у грошовій формі. Правила призначення допомоги у сплаті комунальних платежів залишаються незмінними. Змінюється лише алгоритм її виплати. Монетизація відбуватиметься у три етапи. Вже з 1 січня 2019 року участь у монетизації субсидій братимуть ті сім’ї, які звернуться за допомогою вперше. Субсидія від держави надходитиме на їх персональний обліковий запис в Ощадбанку. Банк розраховуватиметься за субсидіанта з надавачами комунальних послуг та одразу інформуватиме SMS-повідомленням громадян про те, скільки їм залишилося доплатити за комуналку. Тим сім’ям, які беруть участь в монетизації, не потрібно буде щомісяця сплачувати свій обов’язковий платіж окремо за кожен вид послуги. Держава через Ощадбанк сплачуватиме частину комуналки, в межах виділеної субсидії та соціальних норм, а субсидіанти доплачуватимуть другу частину рахунку. Скажімо, домогосподарству виділена субсидія на газ, воду, електроенергію у загальному розмірі 1 500 гривень. А сума всіх комунальних платежів складає 2 000 гривень. 1 500 субсидійних гривень Ощадбанк перерахує надавачам послуг та поінформує сім’ю субсидіанта про те, що йому залишилося доплатити за комуналку 500 грн. З 1 травня 2019 року монетизація торкнеться тих, хто отримує субсидію вже багато років, в тому числі користується допомогою в літній період. А з 1 жовтня 2019 року запрацює повномасштабна монетизація, коли кожен, хто є одержувачем житлової субсидії, отримуватиме за результатами опалювального сезону готівкою все, що було заощаджено. 5 ГОЛОВНИХ ЗАПИТАНЬ ПРО МОНЕТИЗАЦІЮ СУБСИДІЙ 1. Чи потрібно повторно подавати документи? Так, усім отримувачам субсидій обов’язково потрібно У ТРАВНІ подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних. В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг. Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації субсидій. 2. Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок? На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис в банку, на якому будуть відображатися житлової субсидії у грошовій формі. Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду. Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок. Після закінчення опалювального сезону – у червні – суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії. Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк. 3. Як відбуватиметься оплата комуналки? Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це, та про те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням. Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800. 4. Чому Ощадбанк? Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно-енергетичного комплексу. Банк володіє найбільшою мережею відділень – понад 3 200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий ДОСВІД щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію субсидій саме через цей державний банк. Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме. Нагадаємо, щороку у травні відбувається процес перепризначення субсидій на новий рік. Тому всім отримувачам субсидій потрібно обов’язково з 01.05.2019 року подати Заяву і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення.

11 березня 2019