Офіційний сайт Петрівської сільської ради

Петрівська
сільська рада
Офіційний сайт
Петрівської сільської ради

Оголошення

ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПРОПОНУЄ РОБОТУ:
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності (фахівець з публічних закупівель)
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянин України, вільне володіння державною мовою, вища освіта не нижче ступеня спеціаліста за економічним або юридичним напрямом професійного спрямування, наявність сертифіката фахівця з публічних закупівель, досвід роботи у сфері публічних закупівель (зі сторони замовника) не менш 1-го року.
Контактний телефон: (04596)45−366 Юлія Петрівна
Умови: адреса робочого місця: вулиця Свято — Покровська, 171, село Нові Петрівці, Вишгородський район, Київська область
Графік роботи з 8.00 до 17.15 (п'ятниця до 16.00). Субота, неділя — вихідний. Повний соцпакет.
Обов’язки: Організація та проведення процедур закупівель із забезпеченням їх об'єктивності та неупередженості відповідно до законодавства:
•Складає та затверджує річний план закупівель.
•Обирає процедури закупівлі та проводить їх.
•Забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
•Забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі.
•Забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі.
•Представляє інтереси замовника з питань, пов’язаних із закупівлями, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ, надає в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
•Аналізує виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі.
•Моніторить зміни в законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні.
•Вчиняє інші дії, передбачені законодавством.
Інформація про строковість призначення на посаду: на період дії воєнного стану та до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства (не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)
Перелік документів, які необхідно подати для участі у доборі на посаду в орган місцевого самоврядування в період дії воєнного стану:
•заява щодо намірів зайняття посади;
•особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
•копія документа, який посвідчує особу громадянина України;
•копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
•трудова книжка (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
•копія військово-облікового документу (для військовозобов'язаних та призовників).

11 січня 2024