Офіційний сайт Петрівської сільської ради

Петрівська
сільська рада
Офіційний сайт
Петрівської сільської ради
  • Адміністративні послуги
  • Реєстрація нерухомості
  • Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Надання інформації з Державного реєстру прав

(назва адміністративної послуги)

 

ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ПОСВІДЧЕНЬ ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

07354, Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, будинок 171

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

09:00-16:00

П’ятниця

09.00-15:00

Обідня перерва

12:00-13:00

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

+38(04596) 45-884, е-mail: [email protected], http://novipetrivtsi-rada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання

адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

5

Акти Кабінету Міністрів України

Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою КМУ від 25.12.2015р. №1127

Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року       № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України  від 6 червня 2018 р. № 484)

6

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада
2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява заявника до суб’єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», фронт-офісу.

 * в електронній формі надається через веб-портал Мін’юсту, у тому числі з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

8

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

Для надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно подаються:

- заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор встановлює особу заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів);

- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі.

Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі через веб-портал Мін’юсту надається користувачам, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

10.1

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

За отримання інформації з Державного реєстру прав, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

       0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в паперовій формі;

0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в електронній формі;

0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації адвокатами, нотаріусами (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав.

Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:

 1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;

 2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

 3) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

 4) інваліди I та II груп;

 5) Національний банк України;

 6) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

  7) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

10.2

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

За даними по реквізитах зверніться до представника відділу реєстрації та посвідчень Петрівської сільської ради.

Призначення платежу: Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно

Отримувач: 

ЄДРПОУ- 

Банк отримувача: 

МФО:          

Код класифікації: 

р/р:            

11

Строк надання адміністративної послуги

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі здійснюються у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

12

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Інформація з Державного реєстру прав не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі

13

Результат надання адміністративної послуги

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або рішення про відмову у наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

14

Способи отримання відповіді (результату)

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно надається за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр речових прав на нерухоме майно