- Місцева влада
- Сільська рада
- Апарат та виконавчі органи сільської ради
- ВІДДІЛ ДОКУМЕНТООБІГУ ТА КОНТРОЛЮ
ВІДДІЛ ДОКУМЕНТООБІГУ ТА КОНТРОЛЮ
1) встановлення єдиного порядку документування управлінської діяльності і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в сільській раді та її виконавчих органів. 2) розроблення інструкції з діловодства сільської ради та номенклатури справ сільської ради. 3) забезпечення реєстрації в електронній базі документообігу «АСКОД» та ведення обліку вхідної, вихідної кореспонденції та звернень громадян. 4) організація роботи із зверненнями громадян в сільській раді та її виконавчих органів і контрольно-перевірочної роботи за дотриманням чинного законодавства. 5) організація прийому інформаційних запитів, що надходять до сільської ради та її виконавчих органів як розпорядника інформації, забезпечення їх своєчасного розгляду та надання відповідей на них в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації». 6) надання консультацій та організація прийому документів від громадян на отримання субсидій. 7) забезпечення впровадження та контроль дотримання структурними підрозділами сільської ради та виконавчими органами сільської ради вимог інструкції з діловодства, та національних стандартів.
|