ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СЕЛА НА 2016 РІК

 

І. Вступ.

1.1.  Пріоритетні цілі та завдання діяльності сільської ради на 2016 рік.

Програма соціально-економічного розвитку села Нові Петрівці на 2016 р. (далі - Програма) розроблена відповідно до вимог законів України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", "Про місцеве самоврядування в Україні",  Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету міністрів України №385 від 06.08.2014 р.

У Програмі визначено цілі та завдання соціально-економічної та культурної діяльності сільської ради на 2016 р., спрямовані на розвиток села – роботи з  благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт на об’єктах комунальної та інших форм власності, поповнення дохідної частини бюджету, з метою формування якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення села Нові Петрівці.

Заходи Програми фінансуються за рахунок коштів бюджету села Нові Петрівці, субвенцій з державного, обласного чи районного бюджету, коштів підприємств та інвесторів.

У процесі виконання Програма може уточнюватися. Зміни і доповнення до Програми затверджуються сесією Новопетрівської сільської ради за поданням сільського голови або відповідних постійних депутатських комісій.

Звітування про виконання Програми здійснюється за підсумками року.

Станом на  кінець 2015 року  площа села становить 2105 га. Заасфальтованість сільських комунальних доріг на вулицях, де забудова домогосподарств – понад 50% складає –29 км (з 49 км).  У нічний час освітлюється близько 40 км доріг. Водопровідні мережі із задовільним станом – 28 км, з незадовільним, що потребують заміни або нового будівництва 16 км.

У селі працюють наступні соціально-культурні, освітні та медичні заклади: будинок культури, три загальноосвітні школи, школа мистецтв,  центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, поліклініка, стаціонарне відділення лікарні, приватна стоматологія, два музеї - Національний музей-заповідник «Битва за Київ у 1943 році» та приватний етнографічний «Хутір Савки», дві бібліотеки, чотири храми. На території села функціонує 67 торгівельних заклади - 34 продуктових магазинів, 33 господарських та спеціалізованих магазинів, дві автозаправні станції,  5 закладів громадського харчування, 4 перукарні, 3 аптеки.  

Найголовнішим соціальним недоліком села є відсутність дитячого дошкільного навчального закладу.

 

Стратегічною метою сільської ради є виконання наступних робіт:                 

- проведення робіт з реконструкції існуючих водопровідних мереж та будівництво нових;

- поступове асфальтування доріг;

- будівництво дитячого садка;

- підтримка духовно-релігійних установ;

- будівництво футбольного стадіону з трибунами на 1 056 місць;

- розвиток дорослого та дитячого футболу;

- будівництво дитячих майданчиків;

- розвиток КП «Новопетрівський ККП»;

- допомога сільським закладам освіти, медицини та культури;

- ліквідація підтоплення масивів «Польовий» та «Канево», вулиць Жовтнева, Ватутіна, Шкільна, Петровського, Аптечна, пров.Ворошилова;

- благоустрій кладовищ.

Загальний очікуваний ефект від реалізації програмних цілей – підвищення рівня благоустрою села Нові Петрівці, розвиток духовно-культурних та спортивних закладів, підвищення рівня надання послуг КП «Новопетрівський ККП», поліпшення матеріально-технічної бази та будівель закладів освіти, медицини та культури.

ІІ. Соціальна сфера.

2.1. Демографічна ситуація.

Демографічна ситуація, що склалась в селі, характеризується сталою кількістю населення впродовж останніх 5-ти років. На фоні загальнодержавного та районного зменшення кількості жителів, в Нових Петрівцях спостерігається невеликий щорічний приріст. Це пояснюється в першу чергу міграцією населення через вигідне розташування села, адже поруч обласний та районний центри - це робить село привабливим для постійного проживання.

 В цьому році в Нових Петрівцях народилось 107 дітей, померло 108 осіб, зареєстровано 53 шлюби.

У Нових Петрівцях зареєстровано близько 8 тис. осіб, але фактично в селі проживає, разом з незареєстрованими мешканцями, понад 10 тис. осіб.

Більшість факторів, які впливають на демографічну ситуацію в селі, формуються на загальнодержавному рівні і залежать від фінансово-економічного стану та добробуту населення. Подолання фінансової кризи та поліпшення економічного стану населення, що в свою чергу призведе до досягнення сталого демографічного розвитку, нормалізації і відтворення населення, є тривалим і складним процесом.

 

2.2. Завданнясільської ради та центру соціальних служб:

- всебічне зміцнення правових, моральних та матеріальних засад сімейного життя;

- запровадження правової, психолого-педагогічної та організаційно-методичної системи з метою створення оптимальних соціально-економічних умов для повноцінного виховання дітей у сім`ї;

- створення системи, цілеспрямованої нанавчання батьків усвідомленого батьківства, підвищення батьківського потенціалу та підвищення рівня психолого-педагогічної культури громадян;

- забезпечення соціальних заходів, спрямованих на вихід сімей із складних життєвих обставин;

- поширення соціальної реклами щодо пропаганди позитивного іміджу сім`ї та її соціальної підтримки, популяризації сімейного життя, формування національних, сімейних цінностей з питань здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я;

- проведення інформаційних кампаній, спрямованих на пропаганду національного усиновлення, пошук та виявлення потенційних прийомних батьків, батьків-вихователівта мотивацію їх до створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;

- забезпечення соціального супроводу різних категорій сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, прийомних сімей, сімей опікунів;

- cприяння дотримання державних гарантій щодо дітей, які влаштовані у прийомні сім`ї та під опіку чи піклування громадян;

- попередження соціального сирітства;

Реінтеграція новонароджених дітей, від яких відмовилися батьки, та дітей віком до 3 років з будинків дитини у сімейне оточення (батькам, у прийомні сім`ї, дитячі будинки сімейного  типу, встановлення опіки, усиновлення).

2.3. Підтримка сім’ї, дітей та молоді.

У ході економічного  та соціального реформування з’явився ряд несприятливих факторів, які негативно впливають на стан сімей. Передусім це стосується демографічної ситуації, репродуктивного здоров’я, економічного стану сімей, сімейного безробіття, виховання дітей у сім`ї та їх навчання. Потребують розв’язання проблеми професійної підготовки, продуктивної зайнятості, охорони здоров’я, соціального забезпечення.

Останніми роками спостерігається нестабільність рівня життя більшості сімей с. Нові Петрівці.

Потрібно відмітити статистику по селу:

- багатодітні сім'ї  – 73;

- діти-інваліди – 36;

діти сироти - 4

- діти, позбавлені батьківського піклування – 15;

- неблагополучні сім’ї, що знаходяться на обліку – 10;

- діти, що перебувають на обліку в службі у  справах неповнолітніх - 1.

          Вцілому діяльність центру характеризується стабільним рівнем забезпечення умов надання безкоштовних соціальних послуг територіальній громаді села, в першу чергу, категоріям дітей, молоді, сімей, які опинилися у складних, проблемних або кризових ситуаціях.

За 9-річний період роботи до центру звернулося більше 800 осіб, не враховуючи сім’ї, яким надаються постійні послуги, спрямовані на подолання складних життєвих обставин, в яких вони опинилися. Клієнтам і сім’ям під соціальним супроводом  надаються психологічні, інформаційні, соціально-педагогічні, соціально-медичні, юридичні та соціально-економічні послуги.

З метою збереження родинних стосунків, надання соціальної підтримки сім’ям, які потребують допомоги, запобігання раннього соціального сирітства, підвищення батьківського потенціалу та запобігання насилля в родині,в центрі діє програма «Новопетрівська сільська програма підтримки сім'ї», через яку реалізуються наступні підпрограми:«Батьківство в радість»для батьків дошкільнят віком від 1,5 до 6 років,«Батьківський місточок» - школа для сімей, які очікують дитину,  для молоді підлітковий клуб «Як стати успішним», підпрограма«Рівний серед рівних» - для сімей та осіб, які мають обмежені можливості.

З метою створення сприятливих умов для якісного оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій, які проживають та навчаються на території села Нові Петрівці  діє програма «Програма оздоровлення та відпочинку дітей Новопетрівської територіальної громади Вишгородського району на 2016рік»

Протягом року центром також надається допомога у вигляді подарунків сім’ям, які перебувають в складних життєвих обставинах до таких свят як Великдень, День знань, День інваліда, День св. Миколая. Проводиться сільське свято до Міжнародного Дня сім’ї.

          Центр також організовує та проводить круглі столи, семінари, тренінги для соціальних педагогів, медпрацівників шкіл села, громадськості села, соціальним працівникам та фахівцям з соціальної роботи району, надає методичні консультації молодим спеціалістам. Проводить роботу з опікунами, прийомними сім’ями та сім’ями, які планують бути опікунами та усиновлювачами.

Основні завдання, які будуть реалізовані через «Новопетрівську сільську програму підтримки сім’ї на 2016 рік».

Реалізація підпрограми «Батьківський місточок» - школа для сімей, які очікують дитину. Оплата послуг залученого спеціаліста (медичного працівника). Придбання канцтоварів, наочного приладдя, комплектуючих для практичних занять, подарунків, створення та розміщення інформаційної продукції – 28,200 тис.грн.

Підтримка обдарованих дітей з соціально-незахищених категорій сімей шляхом проведення конкурсів, виставок, фестивалів тощо – 5,0 тис.грн.

Здійснення планових та позапланових виїздів до сімей, що перебувають під соціальним супроводом Центру  та до клієнтів Центру, а також з виробничою необхідністю. Оплата послуг водія – 30,0 тис.грн.

Святкування та надання подарунків дітям із сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах  до  Дня св. Миколая, Новорічних  свят, Великодня, Дня інваліда, Дня знань. Проведення Міжнародного Дня сім’ї ,Дня захисту дітей 50,1 тис.грн.

Реалізація підпрограми «Батьківство в радість». Придбання канцтоварів, створення та розміщення інформаційної продукції.- 9,7 тис.грн.

Організація круглих столів, семінарів, тренінгів тощо – 1,0 тис.грн.

Реалізація підпрограми молодіжний клуб «Як стати успішним». Придбання канцтоварів,  створення та розміщення інформаційної продукції, транспортні витрати, придбання комплектуючих для практичних занять, приладдя – 20,0 тис.грн.

Реалізація підпрограми «Рівний серед рівних»- для сімей та осіб, які мають обмежені можливості. Придбання канцтоварів, наочного приладдя, комплектуючих для практичних занять,  створення та розміщення інформаційної продукції, транспортні витрати – 6,0 тис.грн.

Програма «Оздоровлення та відпочинку дітейНовопетрівської територіальної громади Вишгородського району»

          Турбота про здоров’я дітей є одним з основних показників ставлення держави до проблем підростаючого покоління.Разом з тим, саме стан справ у цій сфері викликає занепокоєння. Упродовж останніх років як у Вишгородському районі, так і в селі Нові Петрівці  зберігається тенденція до погіршення стану здоров’я дітей, зумовлена негативними факторами соціально-економічного, екологічного та психоемоційного характеру.

Метою Програми є створення сприятливих умов для якісного оздоровлення та відпочинку дітей, які проживають та навчаються на території села Нові Петрівці

 

 Основні завдання, які будуть реалізовані через «Програма Оздоровлення та відпочинку дітей Новопетрівської територіальної громади Вишгородського району на 2016рік»

№ п/п

Зміст

Відповідальні

Обсяги фінансування тис.грн.

1.

Витрати на закупівлю путівок (послуг з оздоровлення)

Новопетрівський сільський

центр  соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

165,0

2.

Транспортні послуги на перевезення дітей (проїзд)

Новопетрівський сільський центр  соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

 

30,0

ВСЬОГО:

195,0

 

2.5. Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення села Нові Петрівці «Турбота» на 2016 рік.

Метою Програми є фінансова підтримка новопетрівчан, що потребують лікування по життєво-важливим основним захворюванням, учасників антитерористичної операції на сході країни, односельчан, що зазнали втрат чи пошкодження майна від пожеж, а також допомога в оплаті ритуальних послуг малозабезпеченим.

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

 

Види адресних соціальних допомог

Середній розмір грошової допомоги на одну особу (грн./рік)

Очікувана кількість осіб (чол./рік)

Загальна сума

витрат

(грн.)

1.

2.

3.

4.

Одноразова матеріальна допомога на лікування по життєво-важливим показникам тяжко хворим малозабезпеченим громадянам та інвалідам, які потребують лікування

5000

50

250000

Одноразова матеріальна допомога погорільцям

5000

4

20000

Оплата ритуальних послуг на поховання малозабезпечених громадян

2200

10

22000

Одноразова матеріальна допомога військовослужбовцям села, які беруть участь в зоні антитерористичної операції на сході України

10000

40

400000

Всього:

 

 

692000

 

2.6. Зайнятість населення та ринок праці.

На території сільської ради розташовано понад 70 підприємств, установ та організацій, в яких працює близько 500 чоловік, близько 80% з яких - місцеві жителі.

Всього в Нових Петрівцях зареєстровано близько 5,5 тис. працездатного населення, таким чином, в селі працює лише кожен десятий новопетрівчанин, близько 80% працюють в м.Києві; у м.Вишгороді та інших населених пунктах району - близько 7%, ще 3%  - в інших населених пунктах.

Станом на 01 грудня 2015 року у Вишгородському районному центрі зайнятості на обліку рахуються 76 безробітних новопетрівчан.

На початку 2012 року в селі розпочав роботу завод по виготовленню хлібобулочної продукції – ТОВ «Перший столичний хлібозавод», загальний штат якого на сьогодні складає 610 працівників, з яких 163 – новопетрівчани. В недалекій перспективі збільшення потужності  заводу – введення ще одного цеху на 200 робочих місць, сільською радою під його будівництво виділено земельну ділянку площею 0,30 га.

Враховуючи непрості часи для підприємництва, сільська рада в межах та в міру своїх можливостей пішла на зустріч підприємцям села, встановивши податок на нерухоме майно на рівні 0,5% від розміру мінімальної заробітної плати за 1 м2 (при можливому максимумі 1%), що складає 6,09 грн/м2.

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

Сприяння зайнятості населення, зниження рівня безробіття.

Сприяння розвитку підприємництва.

 

ІІІ. Гуманітарна сфера.

3.1. Охорона здоров’я.

У селі функціонує 3 медичних установи:

1. Комунальний заклад «Вишгородська центральна районна лікарня»Новопетрівська районна лікарня, до складу якої входять поліклініка та стаціонарне відділення.

2. Комунальний заклад «Вишгородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Новопетрівська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини.

3. Стоматологічна поліклініка.

Лікарні знаходяться на утриманні районного та обласного бюджетів, форма власності стоматологічної поліклініки – приватна.

У Новопетрівській районній лікарні працює 40 медпрацівників, у  Новопетрівській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини – 16 медпрацівників.

Загальна кількість ліжок в стаціонарі – 20, обслуговуються мешканці сіл Нові Петрівці, Старі Петрівці, Лютіж, Гута Межигірська.

У 2014-2015 рр. сільською радою виділено кошти на проведення капітального ремонту будівлі поліклініки та придбання меблів, загалом виділено понад 1,5 млн.грн. Так  встановлено нові металопластикові вікна, проведено капітальний ремонт покрівлі та проведено роботи з ремонту приміщень всередині. У наступному році необхідно закінчити роботи з капітального ремонту та благоустрою території та допомогти в придбанні необхідного устаткування.

Також є необхідність в організації кабінету ультразвукового діагностування.

У селі найбільш поширені захворювання серцево-судинної, дихальної системи та різноманітні травми.

У минулому році Новопетрівським пунктом постійного базування (підстанцією швидкої допомоги) було  здійснено близько 2 300  виїздів на виклики. Щотижня в середньому 46 виїздів, з них  27 – по Нових Петрівцях.

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

Здійснювати допомогу на нагальні потреби медичних закладів за рахунок меценатів та шляхом  субвенції міжбюджетного трансферту  з бюджету сільської ради.

Субвенція Вишгородській центральній районній лікарні на проведення робіт з капітального ремонту приміщення стаціонарного відділення Новопетрівської районної лікарні - ___ (вартість робіт ще не визначено).

● Субвенція Новопетрівській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на придбання ПММ  – 25,0 тис.грн.

● Субвенція Новопетрівській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на ремонт автомобіля  – 20,0 тис.грн.

● Субвенція Новопетрівській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на придбання канцелярських товарів – 5,2 тис.грн.

● Субвенція Новопетрівській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на придбання пральної машини – 10,0 тис.грн.

● Субвенція Новопетрівській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на придбання медичного обладнання – 6,7 тис.грн.

 

3.2. Освіта

У селі налічується три загальноосвітні школи, дві неповні середні та одна повна середня, в яких станом на 01 грудня 2015 року навчається696 дітей (ЗОШ №1 – 300, ЗОШ №2 – 203, ЗОШ №3 – 193). Працює 53 вчителі (ЗОШ №1 – 26, ЗОШ №2 – 14, ЗОШ №3 – 13).

Всі три школи знаходяться на утриманні відділу освіти Вишгородської РДА.

Одним з головних питань для села є відсутність дитячого садка. Колишній дитячий садок знаходився у власності радгоспу, який в період ліквідації віддав його під дитячий будинок. Наприкінці 2011 року нарешті отримано позитивний висновок інвестиційної експертизи на проектну документацію будівництва нового дитячого садка на 240 місць. Вартість будівництва складає близько 27 млн.грн. (в цінах 2011 року).Таких коштів у бюджеті села та району немає, тому фінансування будівництва можливе лише за рахунок обласного чи державного бюджетів.

 Щороку сільська рада подає необхідні клопотання для виділення коштів на будівництво дитячого садка, але протягом цих років ні обласна адміністрація, ні міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства  так і не виділили кошти хоча б на початок робіт.

На сьогодні новопетрівські діти відвідують дитячі дошкільні навчальні заклади міста Києва, Вишгорода та села Старі Петрівці. Дошкільний навчальний заклад №65, що знаходиться на Водогоні, приймає 69 дітей з села Нові Петрівці та 37 новопетрівських дітей відвідує дошкільний навчальний заклад «Пролісок», що розташований в селі Старі Петрівці. Київський ДНЗ №65 діти відвідують за рахунок бюджету міста, а старопетрівський – за рахунок бюджету Новопетрівської сільської ради.

У 2015 році в ЗОШ №3 збудовано спортивний майданчик, в ЗОШ №1 проведено ремонт спортзалу, у всі три школи придбано комплекти меблів, надано допомогу в частковому ремонті приміщень.

У попередні роки сільська рада перераховувала кошти відділу освіти на проведення ремонтних робіт в школах села, в цьому році буде надано аналогічну допомогу.

 

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

Здійснювати допомогу на нагальні потреби шкіл за рахунок меценатів та сільського бюджету;

Домогтися виділення коштів з державного або обласного бюджетів на будівництво дитячого садка.

Субвенція наасфальтування прилеглої території до стадіону в ЗОШ №2 – 350,0 тис.грн

 

 3.3. Культура та духовність.

На території села Нові Петрівці розміщені наступні заклади культури та духовності:

Свято-Покровська церква Київського патріархату (вул.Свято-Покровська);

Церква Святої Покрови-Богородиці Московського патріархату (вул. Кірова);

Церква Господнього Преображення (вул.Межигірська);

Церква Георгія Побідоносця (вул. Ватутіна, територія музею)

Національний музей-заповідник «Битва за Київ у 1943 році» (вул.Ватутіна);

Будинок культури (вул.Свято-Покровська, 220);

Дитяча школа мистецтв (вул.Свято-Покровська,169);

Дві бібліотеки (по вул.Свято-Покровська, 40 та Свято-Покровська, 220);

Етнографічний музей «Хата Савки» (вул. Кірова, 50).

З вище перерахованих закладів лише будинок культури є власністю територіальної громади села Нові Петрівці та знаходиться на балансі сільської ради.

Протягом минулого року в будинку культури відкрито нові гуртки – бальні танці, гіпсова ліпнина, курси англійської мови, для дошкільнят «Дитячу кімнату», які продовжують працювати і в цьому році. Загалом в будинку культури діє 7 гуртків, станом на сьогодні їх відвідує 154 дитини. У найближчих планах – відкриття кінотеатру.

В актовій залі БК проводяться святкові заходи, концерти, збори.

Для повного завершення ремонтних робіт та повної укомплектації необхідним обладнанням та матеріалами будинку культури необхідно близько 900,0 тис.грн. Це в першу чергу оснащення сцени сучасним обладнанням, придбання костюмів для виступів вихованців закладу, придбання додатково стільців до актового залу, встановлення трансформаторної підстанції, придбання потужного генератора для аварійного енергозабезпечення.

У міру своїх можливостей сільська рада здійснює допомогу іншим вище перерахованим закладам, та найбільшу підтримку надає Свято-Покровській церкві Київського патріархату (вул.Свято-Покровська), адже даний храм є святинею, окрасою та візитівкою нашого села.

Спільно з Національним музеєм-заповідником «Битва за Київ у 1943 році» пробурено свердловину біля Свято-Покровської церкви для забезпечення технічною водою для поливу території та клумб церкви і музею, а в 2013 році у храмі змонтовано систему опалення з улаштуванням теплої підлоги, твердопаливний котел. У 2014 році надано допомогу у проведенні капітального ремонту підлоги в алтарній частині храму, а наприкінці року, за рахунок одного з меценатів села, придбано та встановлено в дзвіниці 9 дзвонів, вартість яких близько 200,0 тис.грн. У 2015 р. встановлено скульптуру Пресвятій Покрові Богородиці, придбано шестиярусне панікадило (люстру), пофарбовано ковану огорожу.

У Новопетрівській дитячій школі мистецтв навчається 280 дітей, працює 31 викладач. У школі діють такі відділи: музичний, художньо-образотворчий, театральний, хореографічний. Школа мистецтв знаходиться на балансі відділу культури Вишгородської РДА.

 

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

Поточний ремонт будівлі будинку культури (в т.ч. фарбуванням фасаду) – 195,0 тис.грн.

Придбання Новопетрівській дитячій школі мистецтв бензинового генератора та бензопили – 26,5 тис.грн.

Здійснювати допомогу на нагальні потреби закладів культури та духовності за рахунок спонсорів та шляхом  субвенції міжбюджетного трансферту через районний бюджет.

На День Перемоги та День села забезпечити фінансуванняпослуг  по монтажу та демонтажу сцени, звукового обладнання, придбання квітів,листівок, тощо - 50,0 тис.грн.

    

3.4. Фізична культура і спорт

Сільською радою виготовлено проект будівництва сільського стадіону на 1 056 посадових місць, площею 1,5 га (між хлібозаводом та стаціонаром лікарні). У минулому році на території ЗОШ №2збудовано стадіон, який вирішує проблему з тим, де грати та тренуватись дорослій та дитячим командам.

У футбольній школі ФК «Межигір’я» займається більше 100 дітей. Дитячі команди грають в чемпіонатах Києва, в минулорічних змаганнях команда 2004 р.н. здобула перше місце в другій лізі. У ЗОШ №1 працює секція з карате (тренер- чемпіон України Олександр Чертков).

 

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

Забезпечення технічним обладнанням;

Придбання футбольної форми та спортивного інвентаря – 199,5 тис.грн.

 

IV. Основні напрями соціально-економічного розвитку села Нові Петрівці.

 

4.1. Ресурсне забезпечення розвитку села.

Цілями діяльності сільської ради є підвищення ефективності фінансово-бюджетної діяльності, забезпечення стабільного функціонування бюджетної системи в умовах фінансово-економічної кризи шляхом зміцнення та збільшення дохідної частини бюджету, підвищення ефективності, оптимізації раціонального використання бюджетних коштів.

Фінансово-бюджетна діяльність - це основний інструмент регулювання та стимулювання економічних і соціальних процесів в селі, що реалізується за рахунок бюджетних ресурсів, власних коштів підприємств, установ та організацій, коштів позабюджетних фондів та коштів інвесторів.

В останні  роки сільський бюджет стабільний, що дозволяє виконувати його дохідну частину.  

Основними по наповненню сільського бюджету є доходи від місцевих податків і зборів (земельний податок, орендна плата за землю, єдиний податок, податок на нерухоме майно тощо).

Однією з головних подій для села в останні роки стало розширення меж села, загальна площа склала 2105 га (була 939 га). Це позитивно вплине на розвиток села та його бюджету.

У2014 році виготовлено та затверджено нову нормативно-грошову оцінку землі в межах села – базова вартість одного м2 – 113,22 грн. (попередня діяла з 2009 р. – 72,22 грн./м2).  Згідно цієї оцінки вартість оренди та земельного податку на землю збільшилась в 1,5-2,0 рази, в залежності від місця розташування земельної ділянки.

З початком роботи хлібозаводу додатково збільшились надходження до сільського бюджету, орієнтовно на 700 тис. грн, це кошти від сплати податку з доходів фізичних осіб.  

Протягом 2015 року переукладено договори оренди з переважною більшістю орендарів, що в свою чергу збільшило надходження до сільського бюджету. Так переукладено договір з найбільшим платником села ПАТ Технопарком «Київщина», які сплачуватимуть орендну плату щомісяця 417,0 тис.грн, а з 2018  - 715,0 тис.грн.

Як видно з видаткової частини сільського бюджету останніх років, сільська рада досить об’ємно дотує КП «Новопетрівський ККП». Це покриття затрат, що зазнає підприємство, у зв'язку з заниженими тарифами для населення на водопостачання та сміттєвивіз.

 

Основні завдання та заходи на 2016  рік:

Забезпечити виконання дохідної частини бюджету.

Забезпечити своєчасну та в належних розмірах сплату фізичними та юридичними особами податків, зборів та обов'язкових платежів до сільського бюджету.

Внести зміни до договорів оренди землі з підприємствами, що знаходяться в межах села, в частині орендної ставки та суми оплати.

Здійснювати продаж землі (викуп з оренди) за прийнятну вартість.  

Поглибити співробітництво з інвесторами, що отримали в минулі роки земельні ділянки в оренду на умовах вкладання інвестицій в розвиток села.

Переглянути тарифи на комунальні послуги відповідно до їх реальної вартості, що в свою чергу зменшить видаткову частину сільського бюджету та дасть змогу вивільнені кошти направити на розвиток інфраструктури села.

Розмістити тимчасово вільні кошти сільського бюджету на депозитних вкладах.

Очікувані результати:

Стабільне функціонування бюджетної системи.

 Збільшення дохідної частини сільського бюджету.

Підвищення ефективності використання бюджетних коштів на вирішення першочергових заходів у житлово-комунальній та соціальній сферах.

Покращення матеріально-технічної бази Новопетрівського ККП.

 

4.2. Розробки та виготовлення схем та проектів.

На сьогодні сільською радою виготовлено державні акти на право постійного користування земельними ділянками, на яких знаходяться об’єкти нерухомості комунальної власності та ділянки під перспективне будівництво на них об’єктів соціального та культурного призначення.

Виготовлено акти на земельні ділянки під приміщеннями сільської ради, будинку культури, гуртожитку, акти на право постійного користування під будівництво дитячого садка та сільського стадіону.

Згідно законодавства у разі відсутності даного акту неможливе будівництво чи капітальний ремонт об’єктів, що знаходяться на даній земельній ділянці.

В попередні роки також виготовлено понад 30 проектів на асфальтування доріг та реконструкцію водопровідних мереж.

У 2016 році необхідно продовжувати роботиіз виготовлення проектів асфальтування сільських доріг.Розробити детальні плани до генерального плану села на масиви, що увійшли у 2013 році в межі села, перш за все це так звані соціальні паї, ОСГ-1, ОСГ-2 та ОСГ-3. Для того, щоб землевласники мали можливість змінити цільове призначення своїх ділянок з ОСГ на те, що передбачено генпланом.

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

Виготовлення містобудівної документації.

 

4.3. Поліпшення сільського середовища життєдіяльності, розвиток інфраструктури (благоустрій).

 

4.3.1. Розвиток дорожньої інфраструктури.

Загальна довжина доріг в Нових Петрівцях складає 82,5 км. Довжина комунальних доріг на вулицях, де забудова домогосподарств складає понад 50%, складає – 48,0 км. З них заасфальтовано 28,7 км. В останні 4 роки заасфальтовано головні дорожні артерії села – вулиці Ворошилова, Вишгородська, Пушкіна, Комарова. Також заасфальтовано дороги по вулицях:  Набережно-Дніпровська, 1-го Травня, Нова, Жовтнева, Щорса, Шкільна, Дачна, пров.Ворошилова,частково покладено асфальт по вулицях Горького та Шевченка, закінчено асфальтування дороги по вулиці Ново-Київська.

Загалом за останні сім років заасфальтовано комунальні дороги по двадцяти шести вулицях, загальна протяжність асфальтного покриття тут склала близько 18 кілометрів.

На сьогодні в сільської ради є 17 проектів на асфальтування доріг, але не всі ці дороги готові до асфальтування, на деяких з них ще не замінено водопроводи, виготовлені вони були на перспективу. Як і в попередні роки, в 2016 році сільська рада звертатиметься до департаменту капітального будівництва Київської ОДА з клопотанням про виділення коштів для асфальтування доріг села.

 

Таблиця 1 – Стан заасфальтованості доріг села.

 

Вулиця

Всього,

м

Заасфальтовано,  

  м

Потрібно заасфальтувати, м

Вулиці з дорогами, що знаходяться на балансі Укравтодора (не комунальні)

1

1-го Травня

1100

1100

-

2

Ватутіна

1860

1860

-

3

Свято-Покровська

5690

5690

-

4

Межигірська

1200

1200

-

5

Героїв Майдану, Івана Франка (траса до резиденції «Межигір’я»)

1930

1930

-

 

Всього

11780

11780

-

Дороги на обжитих вулицях (комунальні)

6

1-го Травня

450

450

-

7

пров. 1-го Травня

520

520

-

8

50- річчя Жовтня

1340

-

1340

9

60 р. СРСР

600

-

600

11

Аптечна

200

-

200

12

Білого Спаса

430

430

-

13

Блюхера

550

550

-

14

Богдана

1000

1000

-

15

пров.Богдана

470

-

470

16

Богуна Івана

540

540

-

17

Боженка

360

-

360

18

Валківська

610

-

610

19

Вишгородська

2470

2470

-

20

Ворошилова

1800

1800

-

21

пров.Ворошилова

390

390

-

22

Гагаріна

200

-

200

23

Героїв Майдану

550

550

-

24

Горького

1650

800

850

25

пров.Горького

160

-

160

26

Гречка

1080

-

1080

27

Дачна

1200

1100

100

28

пров.Дачний

400

-

400

29

Дружби

960

960

-

30

Європейська

570

250

320

31

Жовтнева

630

630

-

32

Ігорівська

300

-

300

33

Канівська

2170

450

1720

34

пров.Канівський

270

-

270

35

Київська

400

-

450

36

пров.Київський

450

400

-

37

Кірова

1050

850

200

38

Козацька

730

-

730

39

Комарова

610

610

-

40

Комсомольська

200

-

200

41

Корольова

760

760

-

42

пров.Корольова

400

-

400

43

Кудрі Івана

1870

-

1870

44

Куйбишева

200

-

200

45

Лермонтова

1400

-

1400

46

Лесі Українки

750

750

-

47

Лисенка Миколи

525

525

-

48

Межигірська

1260

600

660

49

Миру

550

-

550

50

Монастирецька

400

400

-

51

Набережна

340

340

-

52

Набережно-Дніпровська

1200

1200

-

53

Нова

280

280

-

54

Новокиївська

2300

2300

-

55

Ольги Княгині

580

580

-

56

Островського

610

610

-

57

Палія Семена

330

330

-

58

Петрівська

370

-

370

59

Петровського

440

440

-

60

Петропавлівська

480

480

-

61

Польова

1890

-

1890

62

Постишева

200

-

200

63

Пушкіна

925

925

-

64

Пров. Пушкіна

410

410

-

65

Садова

320

320

-

66

Святославська

580

280

300

67

Івана Франка

570

570

-

68

Чубинського Григорія

400

400

-

69

Шевченка

1510

700

810

70

Шкільна

400

400

-

71

Щорса

350

350

-

 

Всього

47910

28 700

19 210

Дороги на вулицях нових масивів, необжитих (комунальні)

72

Абрикосова

290

-

290

73

Борисоглібська

300

-

300

74

Будівельників перша

815

-

815

75

Будівельників друга

880

880

 

76

Будівельників третя

435

-

435

77

Будівельників четверта

235

-

235

78

Бучанська

500

-

500

79

Веселкова

680

-

680

80

Виноградна

280

-

280

81

Вишнева

990

-

990

82

Вінницька

325

-

325

83

Волинська

345

-

345

84

Володимирівська

300

-

300

85

Гоголівська

350

-

350

86

Довженка Олександра

150

-

150

87

Донецька

330

-

330

88

Драгоманова Михайла

650

-

650

89

Закарпатська

345

-

345

90

Затишна

850

-

850

91

Ірпінська

360

-

360

92

Квіткова

270

-

270

93

Колоскова

270

-

270

94

Кримська

335

-

335

95

Лілейна

850

-

850

96

Лісова

1150

-

1150

97

Львівська

330

-

330

98

Мощунська

320

-

320

99

пров.Мощунський

390

-

390

100

Музейна

650

-

650

101

Оболонська

100

-

100

102

Одеська

330

-

330

103

Озерна

500

-

500

104

Полунична

       700

-

700

105

пров.Польовий

120

-

120

106

Преображенська

650

-

650

107

Святкова

300

-

300

108

Сонячна

680

-

680

109

Спортивна

710

-

710

110

Сумська

330

-

330

111

Сухомлинського Василя

370

-

370

112

Тичина Павла

210

-

210

113

Філімонівська

330

-

330

114

Хмельницького Богдана

730

-

730

115

Черкаська

325

-

325

116

Яблунева

680

-

680

117

Ягідна

950

-

950

118

Ярова

770

-

770

 

Всього

22760

880

21880

 

         ЗАГАЛОМ

по усіх дорогах села

 

82450

 

41360 

 

41 090

 

Сільською радою виготовлено проектну документацію та отримано позитивні висновки експертизи на асфальтування  доріг по 17 вулицях, загальна вартість робіт з асфальтування цих вулиць складає – понад 20,0 млн. грн.

У 2016 році роботу по виготовленню проектів на інші вулиці села необхідно продовжувати.

 

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

·         Капітальний ремонт дороги повул. Кірова – 262,2 тис.грн.

·         Капітальний ремонт дороги повул. Лермонтова – 1073,2 тис.грн.

·         Капітальний ремонт дороги повул. Комсомольська – 301,8 тис.грн.

·         Капітальний ремонт дороги повул. Гагаріна – 411,0 тис.грн.

·         Капітальний ремонт дороги повул. Аптечна – 415,0 тис.грн.

·         Капітальний ремонт дороги повул. Куйбишева – 477,0 тис.грн.

·         Розроблення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту доріг – 195,0 тис.грн.

Капітальний ремонт доріг за рахунок коштів державного бюджету – 3573,2 тис.грн., а саме

по вул.Гречка – 830,0 тис.грн., вул.Київська – 744,1 тис.грн., вул.50 років Жовтня – 356,5 тис.грн., пров. 1 Травня (дорога до очисних споруд) – 1642,6 тис.грн.

 

Вуличне освітлення.

За сім останніхроків проведенно відновлення мереж вуличного освітлення на всіх вулицях села. Всього на сьогодні в селі встановлено 1134 ліхтарі.

Роботи щодо поліпшення вуличного освітлення потрібно продовжувати, необхідно встановлювати ліхтарі на ділянках, які цього потребують.

Є необхідність провести реконструкцію мережі освітлення центральної вулиці Свято-Покровської.

Варто зазначити, що річна оплата за використання електроенергії на вуличне освітлення складає близько 150 тис. грн, обслуговування та поточний ремонт – до 200 тис. грн.

Благоустрій.

Велику увагу потрібно приділити роботам з вирубки чагарників та спилювання дерев, що знаходяться в аварійному стані чи несуть загрозу електромережам.За останні п’ять роківсилами Новопетрівського ККП та підрядних організацій здійснено кронування та спиляно понад 350 дерев.

На центральних вулицях (Свято-Покровській та Ватутіна)влітку проводиться покос трави в середньому раз на три тижні.

Навесні, як і щороку, буде проведено технічний огляд та поточний ремонт дитячих майданчиків, а протягом року встановлено два нових.

В цьому році, як і в попередньому, сміття від населення вивозитиметься безкоштовно.

Протягом року також забезпечується догляд за озерами (вул. Ворошилова та Вишгородська) шляхом прибирання сміття, покосу трави та чагарників.

До Великодня забезпечується вивіз сміття від сільських кладовищ, ремонт огородження, спилювання аварійних дерев. Забезпечується охорона на тих кладовищах, де в поминальні дні мають місце жебрацтво, в тому числі особами ромської національності (циганами).

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

 

  № п/п

Найменування заходів

Сума (тис. грн.)

1

Послуги спеціалізованої дорожньої техніки (автогрейдер) для утримання доріг села в зимовий період

35,0

2

Покіс трави на узбіччях доріг та в  місцях загального користування

60,0

3

Оплата за електроенергію, використану мережею зовнішнього освітлення 

165,0

5

Технічне обслуговування мережі вуличного освітлення

195,0

6

Спилювання та кронування дерев, що загрожують мережі вуличного освітлення та затінюють ліхтарі

90,0

7

Поточний ремонт дитячих майданчиків

50,0

8

Послуги по грейдеруванню та коткуванню доріг села

190,0

9

Придбання елементів дитячих майданчиків

150,0

10

Придбання табличок для нумерації вулиць

20,0

11

Збирання, вивезення та захоронення побутових відходів

600,0

12

Прибирання (підмітання) сміття з обочин доріг вулиць села

135,0

13

Придбання баків для відходів

60,0

14

Придбання будиночків для колодязів

20,0

15

Поточний ремонт колодязів

22,0

16

Виготовлення проектно – кошторисної документації на реконструкцію вуличної мережі освітлення та встановлення додаткових ліхтарів на переходах по вулиці Свято-Покровська 

25,0

17

Реконструкція вуличної мережі освітлення та встановлення додаткових ліхтарів на переходах по вулиці Свято-Покровська 

1208,0

 

Всього:

3025,0

 

Очікуваний результат:

- забезпечення благоустрою вулиць та місць загального користування села;

- наведення благоустрою на сільських кладовищах;

- задоволення потреб дітей дитячими майданчиками;

- забезпечення належного стану комунальних доріг;

- забезпечення благоустрою та естетична привабливість сільських озер.

 

4.3.2. Комунальне господарство. Модернізація та розбудова інженерних мереж.

Комунальне підприємство Новопетрівської сільської ради Новопетрівський комбінат комунальних підприємств надає послуги з водопостачання та каналізування, прибирання та вивезення твердих побутових відходів, ритуальні послуги.

У 2013 році для належного догляду за дорогами взимку придбано трактор з ковшем та щіткою.

Однією з проблем підприємства є відсутність виробничої бази з адміністративними та технічними приміщеннями, гаражами.

Кожного року сільська рада надає субвенцію на оплату енергоносіїв НККП, так як реальні тарифи на послуги, що їх надає комунгосп суттєво вищі, ніж діючі, і не переглядались вже три роки.

Вже майже вісім років триває процес реконструкції водопровідної мережі. За цей час замінено та прокладено нових водогонів загальною довжиною 28 км. Метою даної реконструкції є підвищення надійності роботи мережі, забезпечення сталого безперебійного водопостачання з належним тиском у будь-яку пору року. Для повного завершення даної реконструкції залишилось замінити 16 км водопроводів та збудувати водонакопичувальні резервуари. Враховуючи темпи виконання робіт в попередні роки, на виконання цих робіт орієнтовно необхідно 3 роки.

Загальна довжина трубопроводів села на сьогодні складає близько45 км, кількість абонентів з водопостачання  близько 3500.

В попередні 3 роки збудовано дві свердловини та встановлено на них насосне обладнання продуктивністю по 25 м3/год. Це суттєво покращило стан водопостачання в селі. Але протягом цього ж часу на мережі «Валки» вийшли з ладу (замулені) дві свердловини – це старі радгоспні свердловини, продуктивність їх складає 10 м.куб./годину, які не підлягають відновленню, тому є необхідність будівництва нових свердловин. У цьому році за рахунок забудовників багатоквартирних будинків буде збудовано одну свердловину, також за їх рахунок проводиться реконструкція очисних споруд.

Є необхідність провести заміну мереж по вулиці Свято-Покровській від Кагат до вулиці Комарова, та по вулиці Ватутіна (від вулиці Блюхера до 1-го Травня), адже щороку по декілька разів тут рве магістраль, ремонт проводити тут складно, адже навколо багато мереж - газ, телефон, електрокабелі, урядові кабелі зв’язку, все це ускладнює роботи з ліквідації поривів. У разі можливості ці роботи буде розпочато або повністю проведено в цьому році.

 

Вулиця

Всього,м

Нормальний

водопровід,м

Потрібно замінити(збудувати),м

1

1-го Травня

1550

1550

-

2

пров. 1-го Травня

520

-

520

3

50- річчя Жовтня

500

220

280

4

60 р. СРСР

600

600

-

5

Аптечна

200

200

-

6

Блюхера

550

-

550

7

Богдана

1000

1000

-

8

пров.Богдана

470

470

-

9

Боженка

360

-

360

10

Валківська

610

-

610

11

Ватутіна

1400

-

1400

12

Вишгородська

1600

1600

-

13

Ворошилова

1350

1350

-

14

пров.Ворошилова

390

390

-

15

Гагаріна

200

200

-

16

Горького

1650

670

980

17

пров.Горького

160

-

160

18

Гречка

1080

380

700

19

Дачна

1200

1200

-

20

пров.Дачний

570

570

-

21

Дружби

960

960

-

22

Європейська

250

250

-

23

Жовтнева

630

630

-

24

Канівська

2170

810

1360

25

пров. Канівський

270

-

270

26

Київська

400

400

-

27

пров.Київський

450

-

450

28

Кірова

1050

200

850

29

Козацька

730

310

420

30

Комарова

610

610

-

31

Комсомольська

200

200

-

32

Корольова

760

760

-

33

пров.Корольова

400

400

-

34

Івана Кудрі

1870

1010

860

35

Куйбишева

200

200

-

36

Лермонтова

1400

560

840

37

Лесі Українки

750

750

-

38

Межигірська

2680

690

1990

39

Миру

550

-

550

40

Набережно-Дніпровська

1240

1000

240

41

Нова

280

280

-

42

Новокиївська

1900

1900

-

43

Островського

610

390

220

44

Петрівська

180

180

-

45

Петровського

400

200

200

46

Польова

1750

1650

100

47

Постишева

200

200

-

48

Пушкіна

925

640

285

49

пров. Пушкіна

410

410

-

50

Садова

320

320

-

51

Свято-Покровська      (Леніна)

1200

-

1200

52

Шевченка

1510

770

740

53

Шкільна

400

400

-

54

Щорса

350

350

-

 

ВСЬОГО

43 965

27830

16135

  

Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми.

 

п/п

Найменування заходу та об’єкту

Сума (тис.грн.)

1

Послуги з електропостачання

630,0

2

Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Лермонтова

196,0

3

Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Шевченка

197,0

4

Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Петровського

195,0

5

Поточний ремонт очисних споруд

98,0

6

Поточний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Новокиївська

198,0

7

Поточний ремонт глибинних водопровідних насосів

80,0

8

Придбання глибинних водопровідних насосів (ОЗ)

50,0

9

Поточний ремонт погружних фекальних насосів

87,0

10

Поточний ремонт зовнішніх водопровідних мереж по вулиці Межигірська

195,0

11

Поточний ремонт зовнішніх водопровідних мереж по вулиці Пушкіна

95,0

12

Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Островського

198,8

13

Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Новокиївська (перехід на вул.Нова)

195,0

14

Реконструкція зовнішніх водопровідних мереж по вулиці Валківська

535,0

15

Поточний ремонт зовнішніх водопровідних мереж по вулиці 50-річчя Жовтня

198,0

16

Будівництво огорожі артезіанської свердловини по вулиці 1-го Травня

260,0

17

Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво водозабірного вузла по вулиці 1-го Травня

124,2

18

Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво водозабірного вузла по вулиці Комарова

117,2

19

Виготовлення проектно-кошторисної документації  на будівництво водозабірного вузла по вулиці Новокиївська

117,2

20

Поточний ремонт парканів на сільських цвинтарах

45,0

 

РАЗОМ

3811,4

 

Реконструкція зовнішніх водопровідних мереж по вул. Гречка, Горького, Леніна (Свято-Покровська), Ватутіна за рахунок коштів фонду регіонального розвитку  – 10 000,0 тис.грн.

 

Очікуваний результат:

- покращення якості надання комунальних  послуг населенню;

- покращення умов роботи Новопетрівського ККП;

- зменшення втрат води при транспортуванні;

- зменшення кількості поривів трубопроводів.

 

 

 

Сільський голова                                                                                    Р.М. Старенький